Te druk? - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Te druk? - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Te druk?

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 Januari 2015 | Sri Lanka, Tissamaharama

Ayubowan!

Het is te erg voor woorden... om te zeggen dat ik het 'te druk heb' om even een verslag te typen haha. En met wat hebben we het dan te druk? Uhm.. tja.. haha!

We zitten in een heerlijke 'vibe', we zien ontzettend veel, maar doen eigenlijk ook geen kont haha. Excuses voor mn taalgebruik:p.

Na Yangon in Birma zijn we nog een paar dagen op het strand geweest en hebben een dagje in Yangon rondgeslenterd met een paar andere Nederlanders. Was erg gezellig! Vanuit Yangon hadden we een fijne vlucht naar Bangkok om daar oud en nieuw te vieren! Dat was 1 groot feest:D Erg bijzonder om het eens op een andere manier te doen. Maar geen zorgen.. we kijken er ook al naar uit om het dit jaar in Nederland te vieren!

Op nieuwjaarsdag zijn we naar Sri Lanka gevlogen, een pittige vlucht.. dus we hebben wat dagen nodig gehad om bij te komen! En ook om eens goed naar onze planning te kijken! Want sinds 9 januari zijn Sam en Diny er gezellig en overmorgen komt mn moeder al!!!! Zin in!!! Voordat Sam en Diny kwamen zijn Wytse en ik samen naar de Sigiriya geweest en Polonarawu, prachtig tripje! Vooral ook omdat dit toch wel het laatste is wat we echt helemaal samen doen, het besef is er dat we alweer bijna naar huis gaan:( Wytse heeft er al meer zin in dan ik! Maar bij mij komt het vast ook nog wel;)

Het ophalen van Sam en Diny was leuk en spannend tegelijk! Ontzettend leuk om ze weer te zien en ook ontzettend leuk om ze Sri Lanka te laten zien, want wat is dat een prachtig land! We zeiden eerder al dat iedereen naar Ngapali beach in Myanmar moest.. maar ga alsjeblieft ook allemaal naar Sri Lanka!! We zijn na het vliegveld gelijk doorgegaan naar Galle, een Nederlands fort, zelfs een Nederlands hervormde kerk was aanwezig. Wytse, Sam en Diny zijn walvissen wezen spotten in Mirissa en hebben ook gelijk de eerste ontmoeting met de lokale bus gehad:D Verder zijn we lekker uit eten geweest en hebben we lekker bij het zwembad gelegen om eens goed bij te kletsen. Daarna zijn we in Tangalle geweest, een klein paradijsje en nu zitten we alweer in Tissa! Vandaag een boottochtje op het meer gemaakt en morgen vertrekken Wytse en ik naar Negombo om overmorgen mijn allerliefste moeder op te halen!

Het is dit keer maar een kort en erg samenvattend berichtje, maar ik zal proberen nog wat foto's toe te voegen! En vergeet niet, 3 februari zijn we alweer terug en kunnen we alles persoonlijk aan jullie vertellen!! :D

Liefs, Sanne en Wytse

  • 14 Januari 2015 - 13:16

    Marie Anne:

    Oooh time flies!! Geniet de nog maar even van... Voor je t weet :( maar zo te lezen vermaken jullie je dus nog steeds! Wytse toch nog niet homesick dus? Mag hij nooit meer zeggen dat 3 weken vakantie lang genoeg is ;)

  • 14 Januari 2015 - 13:19

    Martine:

    Jaaaa weer een verslagje! En veel te kort ;) Maar ik vergeef het jullie...
    Fijn om te lezen dat jullie je nog steeds vermaken, ik had niet anders verwacht!
    Ik wacht op de foto's! En een skype-date ;)
    Nog lekker genieten en heel veel plezier samen met je moeder! :)
    Tot bijna!!! Liefs xxxx

  • 14 Januari 2015 - 14:44

    Marloes:

    Drie februari is al bijna! En jullie hebben bezoek en krijgen bezoek dus ik denk dat het dan tijd is om er voor te zorgen dat je kont blijft bewegen! In het kader van dat jullie eigenlijk geen kont doen he .... ;-) lekker genieten van al dat moois wat jullie nog gaan zien zodat jullie mij goed verslag kunnen doen he!!
    En blijf vooral lekker in die vibe!
    Xxxx Marloes

  • 14 Januari 2015 - 19:56

    Sylvia:

    Sri Lanka....... Sounds like a plan. Ik denk dat Duncan en ik jullie hele trip ook een keer gaan doen. ;-) klinkt allemaal zo goed! Enjoy, want voor het weet zit je terug in het druilige, natte Nederland en verlang je naar het strand! :-)

  • 14 Januari 2015 - 21:55

    Lia:

    Hoi lieffies,

    Nog een nachtje, dan begint de reis naar jullie.
    Ik kan niet wachten!
    Vrijdag heerlijk knuffelen en bijkletsen met ons drietjes, en dan......
    Voor mij een nieuw avontuur, bacpacken en dat samen met jou, Sanne!
    Wytse jij gezellig op stap met Vincent.
    Zoooooo leuk

  • 14 Januari 2015 - 21:59

    Lia:

    En zo super dat jullie me gevraagd hebben.
    Genieten! Ik zie jullie vrijdag.
    Heel veel liefs ook van paps en Jeroen. Xxxx

  • 15 Januari 2015 - 06:58

    Ellen:

    Super dat jullie nog lekker aan het genieten zijn!
    Ik kijk er al naar uit om jullie verhalen in het echt te horen! Nog maar een paar weken...jeeejj!!
    Veel plezier nog!
    Xx

  • 15 Januari 2015 - 10:00

    Ingrid Lammen:

    Hoi sanne,

    Wat heerlijk is het toch om al die mooie verhalen te lezen! Lekker genieten nog met je moeder en van de laatste weken. Wij vinden het wel weer fijn dat je straks beschikbaar bent hoor! Liefs Ingrid

  • 15 Januari 2015 - 20:07

    Margon:

    Ha Sanne en Wytse
    Het schiet al weer op ! Heel veel plezier de laatste weken en voor jou Sanne heel veel plezier met je moeder, ze is nu onderweg naar jullie! Kreeg vanmiddag nog een foto vanaf Schiphol, je moeder aan een kop thee en je vader aan een patatje

  • 15 Januari 2015 - 20:08

    Margon:

    P.s. Ze heeft de groeten van jou gedaan hoor

  • 15 Januari 2015 - 20:10

    Margon:

    Zie net dat t onderste stukje er niet bij staat....
    Ik heb je moeder een dikke zoen voor je meegegeven, geniet lekker en tot gauw!

    Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Backpacken!

Actief sinds 16 Nov. 2011
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 43704

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 03 Februari 2015

Sanne en Wytse op avontuur!

09 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Vietnam

10 Maart 2012 - 17 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie!

Landen bezocht: