Het eerste weekje zit erop! - Reisverslag uit Pahrump, Verenigde Staten van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Het eerste weekje zit erop! - Reisverslag uit Pahrump, Verenigde Staten van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Het eerste weekje zit erop!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Pahrump

Hallo lieve mensen,

Hier ons eerste berichtje vanuit het verre USA! We zitten nu een uurtje van Vegas vandaan, daar gaan we straks naartoe! Het is hier nu half 10 's ochtends. Gisteravond konden we het licht van Vegas al zien achter de bergen.. ik ben benieuwd!!!

Eerst maar eens terug naar het begin (voor ons gevoel zijn we al dik een maand weg haha)! De eerste paar dagen waren wat hectisch.. het begon al in Nederland.. file file file.. 5 minuten voor het sluiten van de gate waren we er.. net op tijd dus.. oeps! En zenuwen dat ik had haha, ik had een flinke deja vu (Lees: Marrakech met Martine). In London kom ik erachter dat ik mn rijbewijs ben vergeten.. bij het ophalen van de Jucy had mn creditcard niet voldoende krediet, onze bankpasjes deden het allebei niet.. De tweede dag rijdt er iemand tegen onze Jucy aan!!!!! Flinke kras en duik in de achterbumper.. en als dat nog niet genoeg was.. konden we de derde avond geen camping vinden en hebben we urenlang rondgereden op zoek naar een camping die helemaal niet bestond(??)! ... Zo, dat wilde ik toch even kwijt haha.

Nu naar alle leuke en mooie dingen en dat zijn er gelukkig veel meer!

Malibu: De eerste nacht in de Jucy ging super! We stonden op een leuke camping en mochten gelijk mee bbqen met onze Amerikaanse buren, wat een aardige mensen zijn Amerikanen zeg!! De Jucy is ideaal en we zijn enorm in trek, iedereen komt langs om te kijken en zijn erg nieuwsgierig, erg leuk dus!

Morro Bay: We zijn heel de kust afgereden, onderweg gestopt in Santa Barbara, leuk en druk plaatsje, we zijn naar de lokale markt geweest en hebben het courthouse gezien, supermooi hier! Maar wat ons opvalt.. het is echt ontzettend warm! Rond de 37 graden en het is overal ontzettend druk! We hadden verwacht dat het wat rustiger zou zijn na het hoogseizoen.. nou niet dus haha. 's Avonds weer een mooie camping gevonden, erg leuk om te zien dat heel veel hier op goed vertrouwen gaat. Er liggen enveloppen waar je geld in kunt stoppen voor je campingplek en je legt een betaalbewijsje onder de vooruit! Je betaalt gemiddeld 25 dollar per nacht. Vandaag ook geprobeerd een duik te nemen in zee.. KOUD!! Doet gewoon pijn aan je voeten hihi.

Big Sur: Dit ligt aan Highway 1, een prachtige kustweg! En Elephant Seals gezien! Prachtig!!!
Maar het blijft druk,, vooral op de weg, ook veel files. Dus we hebben besloten om San Fransisco over te slaan en direct naar Yosemite te gaan!

Yosemite: Wat een mooi park! En dan moet je nagaan dat dit park heel lang geleden is aangelegd. Megagroot en vol met wilde dieren! We zijn een hertje tegengekomen op de weg en een soort bever? We hebben hier een mooie wandeltocht gemaakt (Voor Sanne was het vooral bikkelen haha... conditie waar ben je nou?!) Dik 2 uur geklommen voor een opgedroogde waterval.. ;)

Mammoth lakes: Hier hadden we de mooiste camping tot nu toe! Aan een mooi meer waar we de hertjes 's nachts konden zien drinken, eekhoorntjes die af en aan gaan met nootjes en mooi tussen de bomen! 1 klein detail.. het ligt net zoals Yosemite ontzettend hoog in de bergen allemaal, het is wat dat betreft net of je in Zwitserland bent. So it's absolutely FREEZING!! Dus alles aangetrokken en onder alle lakens, dekens en handdoeken gaan liggen haha. En Ohja.. al je eten moet je opbergen voor de beren.. Dat vind Sanne nogal spannend haha, als we bij het vuur een spelletje doen, kijk ik om de 10 minuten even om me heen met de zaklamp om onze plek op beren te checken haha.

Death Valley: Prachtig!! Warm, uitgestrekt, scherpte haarspeldbochten en het volgende moment lijkt het alsof je de wereld afrijdt.

Nu zitten we in Pahrump, op een prachtig RV Resort (Wine Ridge) met twee zwembaden, twee hottubs een tennisbaan, gratis ontbijt en met warme temperaturen overdag en 's nachts! En niet te vergeten.. douches! We hebben drie dagen lang geen douche en/of warm water gezien hihi.

Op naar Vegas!

Hoe is het bij jullie allemaal?! Dat willen we natuurlijk ook graag weten!;)
Sorry voor het lange verslag.. maar we hebben al zoveel gezien en gedaan!

Liefs,
Sanne en Wytse

P.s. Alleen Wytse heeft Whatsapp, maar de Wifi is erg summier hier in de USA! Ook hebben we geen Amerikaans nummer, wat het oorspronkelijke plan was, maar dat is stiekem nog erg duur, vandaar dat we gewoon ons NL nummer houden.

• 09 Oktober 2014 - 19:08

Ellen:

Wat gaaf om te lezen! Jullie zijn al fanatiek bezig geweest zeg! Leuk hoor! Ben wel een beetje jaloers;).. Veel plezier in Vegas! Xx

• 09 Oktober 2014 - 19:43

Marc:

Heel leuk om jullie verhaal te lezen. Ik leef helemaal mee! Stiekum erg jaloers hier!

• 09 Oktober 2014 - 20:13

Martine & Gert-Jan:

Lieverds!
    Jippie, jullie eerste verslag! Daar zaten wij al op te wachten!
    Wat hebben jullie een hectisch begin gehad zeg, gelukkig is het daarna alleen maar beter geworden! ;)
    De foto's zien er prachtig uit en ook uit jullie verhaal blijkt dat jullie het goed naar jullie zin hebben. Ga zo door zou ik zeggen!! :) Ook met het schrijven van verslagen hoor, ik vond hem niet te lang! :P

Hier alles goed, het is herfst ! Veel regen maar gelukkig vandaag ook droog!
    Verder aan het werk, dus niet echt veel spannends..

Heel veel plezier op jullie volgende bestemmingen!
    Dikke kus!

• 09 Oktober 2014 - 20:14

Margon:

Hoi allebei
    Leuk om te lezen ! Leuke herinneringen komen bij mij weer terug! Jammer dat jullie SAN Francisco overgeslagen hebben, is zo'n leuke stad en (voor mij) 100 x leuker als L.A.
    Veel plezier onderweg
    Xxxx

• 09 Oktober 2014 - 23:11

Marie Anne:

Haaaa!! Hoe bevalt de Jucy? Kunnen jullie een beetje slapen :D Wij hebben hem nog maar 2 nachtjes en dan moeten we hem weer inleveren... we love JUCY! Maar, wat een begin van het verhaal, ging allemaal heel gemakkelijk lees ik al haha! Gelukkig heb je dat weer gehad en nu niets minder dan genieten!!! Leuk om alles te lezen, enjoy VEGAS!

• 09 Oktober 2014 - 23:30

Lia En Willem:

Potverdikke, wat hebben jullie het daar prachtig, en ik maar denken dat de USA me niet zo veel leek. Wat een prachtige natuur. En wat een temperatuur nog! En ook weer goed dat jullie thermo ondergoed bij jullie hebben

• 09 Oktober 2014 - 23:37

Lia En Willem:

We hebben het eeste stuk van het verslag niet gelezen dat snappen jullie wel

• 09 Oktober 2014 - 23:42

Willem En Lia:

( ons schrijven komt met stukjes en beetjes in beeld) proberen het nog een keer opnieuw . Een hele dikke knuffel van ons. Xxxxxx

• 10 Oktober 2014 - 08:40

Klarinda:

Ha Sanne en Wytse,
    Wat een super leuk verslag weer om te lezen en wat een avonturen.
    Al jullie stress momenten voor de reis in een keer gehad zie ik wel. Dat betekend dat nu alle lol kan starten al was die al flink begonnen als ik de rest zo eens lees.

Gaaf hoor. veel plezier nog.

groetjes klarinda

• 10 Oktober 2014 - 08:58

Marco & Amanda:

Hi Wyts en Sanne,

Wat een leuk verhaal zeg..!! :-) Dat beloofd nog wat te gaan worden.. Jullie hebben al veel meegemaakt en zijn pas net weg.
    Als ik dit zo lees gaat het steeds meer kriebelen en wil ik ook echt graag een keer naar USA. Helpen jullie me, na terugkomst, - dat duurt dus nog wel even :-( - mee om Marco te overtuigen? Hahaaha.

Lieverds, pas goed op elkaar, geniet ervan en heel veel plezier nog. Ik kijk alweer uit naar een volgens verhaal!

Liefs Amanda (en Marco)

• 10 Oktober 2014 - 10:26

Tonny Dubbelman :

Hoi Wytse en Sanne
    Leuk hoor jullie reisverslag

• 10 Oktober 2014 - 10:31

Tonny Dubbelman :

Ook mijn bericht komt niet helemaal door

• 10 Oktober 2014 - 16:48

Elze:

Hey wereldreizigers,

Hartstikke leuk! Weten jullie zeker dat jullie Nederlanders zwijnen geen Japanners? Even cali in een week pff. Jammer dat jullie niet meer tijd hebben want er zijn nog veel mooie plekjes onderweg. Ik had met een maand in cali al veels te weinig tijd.

En what happens in Vegas, stays in Vegas! ;-)
    Er zit daar een grote Steve madden schoenenwinkel op de strip Sanne kosten heel veel minder als in nl. En bestel alsjeblieft de Tokio ice Tea in Ceasers Palace tijdens het gokken, gewoon zon dollar machine pakken, de cocktail is grats :D. Beerpoingen moet je doen in planet Hollywood. Have fun xxx

• 10 Oktober 2014 - 22:22

Marijn, Ellen En Eve:

OMG wat een begin van jullie reis!! Niet te geloven! Lijkt mij wel dat jullie alle tegenslagen al gehad hebben. Ook al is het waarschijnlijk niet onverstandig om bij jullie volgende vlucht naar China 12 uur voor vertrektijd aanwezig te zijn;) Verder echt super om jullie verhalen te lezen, we denken veel aan jullie!

Genietse, skip-bo'se en pas op voor de beren;)
    Liefs Marijn, Ellen en Eve

• 11 Oktober 2014 - 15:06

Aniek En Wesley:

Hi San en Wietse,
    Echt super leuk om jullie avonturen te lezen! Heel veel plezier nog en geniet met volle teugen!

Xxxx

• 11 Oktober 2014 - 15:35

Suzanne:

Hey!

Wat een ontzettend leuk verhaal en wat hebben jullie al veel meegemaakt! Ongelofelijk en dat pas in een week tijd!
    Helemaal niet erg hoor een lekker uitgebreid verslag ;) Ik lees het graag! Dan kunnen we hier pas echt goed meegenieten en hartstikke jaloers worden ;)

Ik kijk al weer uit naar het volgende verslag!

Heel veel liefs!

• 12 Oktober 2014 - 21:56

René & Emelian:

Hé wereldreizigers,
    Tja een goed begin is het halve werk hè ! :))
    Heerlijk om jullie verhaal te lezen. Vegas is een avontuur op zich , hoop dat jullie daar genoeg tijd voor hebben uitgetrokken. Vergeet vooral niet naar de avondshow te gaan in het 'oude' stukje Vegas!
    En sla vooral Bryce Canyon niet over....te mooi!

Groetjes

• 13 Oktober 2014 - 13:22

Wim En Cocky:

Dag lieverds,
    Wat is het daar mooi.....en wat 'n pracht en praal in Vegas!
    Zorg goed voor elkaar en geniet van iedere dag.
    Doen wij ook in ons kleine landje!
    Dikke kus van ons.

• 18 Oktober 2014 - 21:15

Cobi:

Sanne en Wytse, ik wens jullie een mooie reis, geniet er van!

• 22 Oktober 2014 - 08:44

Sylvia:

Hoihoi.
    Superrrrrrr! Geniet van jullie verhaal. Enjoy.
    Liefssssss, Sylvia