!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu !! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

!!

Door: wereldreizigersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 Maart 2012 | Australië, Byron Bay

Helemaal vergeten!
Mijn Nederlandse telefoonnummer heb ik al een week niet meer in gebruik..
De komende weken kunnen jullie me bereiken op:

+61414068744

Foto's uploaden duurt erg lang.. de foto's van Sydney staan er nu op! De rest komt nog wel een x;)

X

  • 20 Maart 2012 - 15:38

    Margon:

    Ha Sanne

    Net je moeder gesproken (en het gaat goed met haar) en ze heeft mij je website doorgegeven, kon t niet zo snel vinden op je facebook.
    Leuk om je verslagen te lezen en ik denk dat het een onvergetelijke ervaring voor je is. Geniet!
    xxxxx en ik zie je volgende verslag wel weer verschijnen.

  • 21 Maart 2012 - 18:07

    Annemiek&Willem:

    Hoi Sanne

    Wij hebben jouw belevenissen ook eens bekeken en natuurlijk vergeleken met die van Martine.
    Gelukkig kloppen ze.
    Het gaat gelukkig erg goed dus dan zijn ook blij. Nog veel mooie, gezellige en goedkope dingen toegewenst.
    See you later XXXXX

  • 23 Maart 2012 - 08:26

    Lia Oorschot:

    Hoi Sanne, wat hebben jullie al veel gezien en beleeft en zo te lezen bevalt het goed. Erg leuk om mee te lezen/beleven. Hier alles goed en de zon is eindelijk ook in Nederland gearriveerd,
    beetje fris nog maar wel lekker.
    Veel plezier samen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Backpacken!

Actief sinds 16 Nov. 2011
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 43782

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 03 Februari 2015

Sanne en Wytse op avontuur!

09 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Vietnam

10 Maart 2012 - 17 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie!

Landen bezocht: