Back in Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Back in Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Back in Thailand!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Sawadeeka!

We zijn weer terug in Thailand! Onze laatste weken zijn aangebroken en die hebben we dan ook even goed ingeluid samen met Fenna!

Na 2 dagen niks te hebben gedaan in Maumere (Indonesie) zijn we weer terug naar Bali gevlogen. Daar hebben we een dag op het strand gelegen en in die tijd een hekel gekregen aan Kuta (een strandplaatsje). Wat een toeristen.. en wat een vervelende strandmannetjes..en dat na het primitieve Flores. We waren dus blij dat we de volgende dag naar Bangkok vlogen!

De 24e rond half 4 zijn we aangekomen in Bangkok, na zo'n 5 uur vliegen.
Wat leuk om weer in Bangkok te zijn! Het voelt alweer een beetje als thuiskomen hihi. We wisten nu natuurlijk ook precies waar we heen moesten! Dit keer hebben we vlakbij Kao San Road gezeten, de vorige keer zaten we met Birte in de wijk Silom.
De eerste avond zijn we gelijk maar eens flink wezen stappen en hebben een onwijs leuke avond gehad! Zodoende de volgende ochtend met een kater wezen shoppen in de MBK Shopping Mall (grootste van Bangkok) en toen kwam Fenna! Wat was dat leuk om een bekend gezicht te zien zo ver weg van Nederland:)
De volgende dag hebben we de Co van Kessel fietstocht door Bangkok gedaan. We zijn begonnen in Chinatown, zijn een stuk met een longtailboat over de kanalen gevaren en we hebben ook nog door farmland gefietst. Het was ontzettend gaaf! Je ziet Bangkok echt op een andere manier als je er doorheen fietst. Zelfs een gigantische plensbui van een klein uurtje kon de pret niet drukken! We blijven Nederlanders haha. Na het fietsen onszelf beloond met een lekker etentje en 's avonds waterpijp gerookt en een drankje gedaan. Ohja! En mijn sprinkhaan niet te vergeten, die smaakte ook heerlijk(A)

Vrijdag moesten we om 7:00 klaar staan bij de Burger King om naar de floating market te gaan. Ontzettend leuk maar erg toeristisch! Een schilderijtje gekocht bij zo'n bootje, voordat ik het wist had ik het aan mn broek hangen haha. Ik vroeg om de prijs, 1500 Baht zei ze, dat is veel te duur, dus ik zei 400. Dat was natuurlijk te weinig, dus ik hield gewoon mn mond en was verder aan het kijken. En ze bleef maar zakken , met de prijs, na een paar minuten was ze bij de 400, ik had er niks voor hoeven doen.. haha nou toen moest ik hem wel kopen. 's Avonds zijn we naar een Thaise dans en cultuurshow geweest. Erg bijzonder om te zien, het was een soort musical met 10 sccenes, het was wel in het Thai maar we hadden ondertiteling in het Engels, erg handig! Daarna weer een drankje gedaan op Kao San Road. Wat is het daar gezellig!
Nu hebben we afscheid genomen van Fenna en zitten alweer in Chiang Mai, hier willen we een dagje helpen in een olifantenpark, op nachtsafari en een wandeltour maken langs alle tempels.

We hebben er zin in en gaan nog lekker genieten van de laatste weken!

Liefs,
Sanne

• 29 Juli 2012 - 11:37

Betsie En Alfons:

dag sanne,wat een wereldreis.wij hebben nu vakantie het weer is vandaag niet erg warm.Hier is alles rustig,wij gaan 6augustus naar cochem op vakantie.Sanne en martine wij wensen jullie een paar mooie weken en goed thuis komen.veel liefs uit wierden.

• 29 Juli 2012 - 12:32

Martine:

Sannie!
    I love my life with you!
    We gaan er nog even alles uit halen wat er in zit, het is now or never!
    Genieten, genieten, genieten! Ik wil nog niet naar huis!!!!!!!

• 29 Juli 2012 - 12:58

Paps En Mams:

Leuk leuk leuk!

• 29 Juli 2012 - 13:03

Paps En Mams:

Geniet bij de olifanten.
    Succes met de kookcursus.
    Het broodje bri komt steeds dichter bij hè!
    Genieten maar, wij tellen af!
    We houden van je, liefs, xx van ons

• 29 Juli 2012 - 13:09

Marloes:

leuke dingen nog voor de boeg! geniet !! :D xx

• 29 Juli 2012 - 16:19

Elze:

Lieve Sanne!!!

Leuk dat je dat even zegt over Kuta :D Wij zijn nu in Jakarta en gaan via Yogya overland naar Bali. Dus Kuta kunnen we van het lijstje schrappen.
    Groetjes van net onder de evenaar en dikke zoen Elze

• 29 Juli 2012 - 16:24

Niels:

Hey Sanne wat een geweldige reis maak je toch zeg.
    Ik ben benieuwd naar je verhaal. En Bangkok blijf toch wel erg tof hè.
    Geniet er nog even van. Xxx Niels

• 29 Juli 2012 - 17:03

Justine:

Hey lieve Sanne, wat een hoop dingen doen jullie allemaal, en ook allemaal zo leuk! Super leuke foto's en leesbare verhalen (lees: niet oneindig lang). Heel veel fun bij de olifanten en tot snel! x jus

• 29 Juli 2012 - 17:37

Margon:

Ha die Sanne
    We zijn net Ff bij je paps en mams geweest tijdens t fietsen lekker bij de 'hut' gezeten en natuurlijk over jou gesproken!
    Je oren zullen wel getuterd hebben....
    Heel veel plezier nog de laatste weken voor jullie!
    En tot gauw in t echt!

Xxxxx

• 31 Juli 2012 - 18:55

Ome Henk En Tante Bertie:

Hallo Sanne,
    het was weer heel leuk om je reisveslagen te lezen (we waren een beetje achter i.v.m.ons verblijf in Beekbergen, waar we geen internet hebben), maar we zij nu weer helemaal bij. Wat een fasntastische reis hebben jullie toch en wat maken jullie veel mee. Dat wordt straks thuis dagen achtereen vertellen en weer vertellen. Misschien kunnen jullie presentatie-avonden geven in de prachtige "hut"die je vader gemaakt heeft. Je zult verrast staan van zijn werk hoor en de leuke inrichting die je moeder er aan heeft gegeven doet er niet voor onder.
    Bedankt voor je kaart uit Indonesie. Gelukkig ben ik inmiddels weer redelijk opgeknapt.Ben nog weel gauw moe merk ik wel, maar dat zal wel slijten. Gelukkig gaat het steeds beter. We hebben hier inmiddels wel een paar zomerse dagen gehad, maar echt prachtig vakantie weer kan ik het nog niet vinden. We zijn toch veel op ons stekkie in Beekbergen en we vermaken ons daar best.
    Sanne en Martine, genieten jullie nog een paar weken van je reis en we hopen jullie straks in goede gezondheid thuis te zien en te spreken natuurlijk.
    Groetjes ome Henk en tante Bertie.

• 09 Augustus 2012 - 10:38

Ruben Redelijkheid:

Zo, ook weer even bijgelezen. Maarre.. "Ohja! En mijn sprinkhaan niet te vergeten, die smaakte ook heerlijk(A) "

Jij liever als ik! :D

Veel plezier nog :)