Weer thuis! - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 Augustus 2012 | Nederland, Sliedrecht

Hallo allemaal!

Het is zover, ik ben weer op Nederlandse bodem! Wat een thuiskomst:D
Voordat ik daarover ga uitweiden zal ik eerst vertellen over de laatste paar dagen Thailand!
Na Ko Chang zijn we met de bus vertrokken naar Kao San Road, het was zo'n zes uur rijden, dus goed te doen. Daar hebben we twee dagen met Aynoa en Miguel (een Spaans stel, ontmoet in Chiang Mai) opgetrokken en zijn we nog even lekker wezen shoppen! Van 15 op 16 augustus hebben we in een lekker luxe hotel geslapen om even bij te tanken en onze backpack te vullen met souvenirs! Onze backpacks waren namelijk zo goed als leeg, want we hebben heel wat kleren weg kunnen gooien, na 5 maanden was het meeste toch wel afgedragen haha. De 16e heel de dag een beetje bij het zwembad gelegen, gegeten en met de skytrain richting het vliegveld gegaan. Na lang wachten vlogen we om 02:50 dan eindelijk naar Nederland! Met dubbele gevoelens, het ene moment wilde ik heel graag naar huis en het andere moment kon ik wel janken! Want wat moet ik nu in Nederland doen?! (Gelukkig van Jan en Jacqueline een leuk boek gekregen met de titel: 1000 dingen om te doen in Nederland! Dus dat moet goedkomen haha)
Na 11 uur vliegen geland in Amsterdam en wat duurde het wachten op onze backpacks lang, we kregen er buikpijn van..
Eindelijk was het dan zover, we liepen door de deuren en werden verwelkomd door een geweldig welomstcomité! Mijn ouders, Jeroen, Marloes, Klarinda en Kevin stonden er! En natuurlijk de ouders en het zusje van Martine! Inclusief ballonnen, hartjes, bloemen en een heeeerlijk broodje brie:D Ontzettend leuk om iedereen weer te zien!
Toch wel fijn om weer thuis te zijn en wat is het buitenhuis mooi!!
Stiekem al wel de volgende reis aan het plannen hihi.

Bedankt allemaal dat jullie me zo actief hebben gevolgd, superleuk was dat!

Eerst maar eens mijn 6000 foto's uitzoeken!

Liefs!

• 18 Augustus 2012 - 16:18

Paps En Mams:

Lieverd,

Heerlijk geknuffeld!!
    We vinden het super dat jullie het zo goed hebben gehad.
    En zoveel hebben beleefd.
    Nu zijn we ook weer blij dat we je weer een beetje in de buurt hebben.
    Alle goeds voor alles wat je gaat doen.
    Heel veel liefs van ons xxxxx

• 18 Augustus 2012 - 16:21

Martine:

Hihihi, leuk zo'n laatste verslag Sannie!
    Ik hang op het moment in de hangmat, vanmorgen al begonnen met het sorteren van de foto's! Oei wat hebben wij het leuk gehad.. Gelukkig zie ik je vanavond al weer en gaan we een mooi feestje bouwen in de kroegen van Breda! Liefs!

• 18 Augustus 2012 - 16:38

Ruben Redelijkheid:

Vanaf vandaag dus geen leesvoer meer! Jammer hoor ;-)

Welkom terug in ieder geval! En ik wil de badkamer van dat hotel!! :P

Groeten Ruub

• 18 Augustus 2012 - 16:49

Marloes:

Mooie afsluiting van je eerste lange reis! :)

• 18 Augustus 2012 - 20:59

Kim:

Hey Sanne,
    Leuk verslag weer en leuke foto's. Maar jeetje, wat is de tijd snel gegaam.
    Waar gaat je volgende reis naar toe?
    xx Kim

• 19 Augustus 2012 - 09:51

Ellen Pijnenburg:

Ha lieve Sanne,
    Wat fijn dat je weer thuis bent!!
    Xx

• 19 Augustus 2012 - 10:57

Margon:

Ha lieve Sanne

Fijn dat je weer goed thuisgekomen bent met een heleboel foto's en een koffer vol ervaring!
    Ik denk dat de overgang naar deze wereld groot is, maar ook dat zal weer snel wennen! Geniet nog lekker van de tijd bij je paps en mams en daarna weer naar je eigen huisje ook lekker. Ik hoop dat je een leuk feestje gehad hebt gisteravond en nog even genieten voordat je weer aan je studie begint.

Tot gauw

Xxxxx

Ps. Je moeder staat (weer) niet op de foto's hè :)

• 20 Augustus 2012 - 08:24

Elze:

zoooo je hebt alweer even kunnen wennen met het tropenweer afgelopen weekend. Het was hartstikke gezellig vrijdag en je zag er goed uit! Een bak ervaring rijker, en nog mooie uitdagingen in het vooruitzicht. Er zijn heel wat bladzijden aan het boek toegevoegd :-)
    xoxo