We did it!!!!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu We did it!!!!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

We did it!!!!!

Door: wereldreizigersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 Mei 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

50 seconds free fall.
200 km/u.

Adrenaline!!!!

• 15 Mei 2012 - 09:18

Mariken:

Kei gaaf :D en super leuke fotos!

• 15 Mei 2012 - 09:56

WAAAAAAT ontzettend gaaf!!!!!!!!
    Helemaal trots xoxo

• 15 Mei 2012 - 10:07

Klarinda:

jij durft dat zou ik nou nooit doen met als gevolg een super gaaf ding en uitzicht missen. mooi om te zien joh.

• 15 Mei 2012 - 11:48

Margon:

Super gaaf jij liever dan ik maar daarom ga jij ook op wereldreis en ik niet!
    Onvergetelijke ervaring voor je!

Xxx

• 15 Mei 2012 - 12:10

Pieter:

Super VET :D
    Dat uitje in Roosendaal kwam zeker wel van pas :p hahaha

• 15 Mei 2012 - 13:05

Annelot Van Overloop:

Sannie wat vinden die Engelse vrienden ervan dat jij zo 2 vingers omhoog steekt op de foto??!!! =P

Keigaaf dames..little envious maar ik denk datk 7 kleuren zou scheiten haha

Xxx knufffff

• 15 Mei 2012 - 13:06

Annelot Van Overloop:

Die foto van jullie samen knuffelend zorgt btw voor tranen in mn ogen dames!

• 15 Mei 2012 - 14:32

Anouk:

Super vet!!!!

• 15 Mei 2012 - 15:08

Willem En Lia :

Wat zullen wij eens zeggen?
    We weten het even niet!
    Bij al het bovenstaande sluiten we ons volledig aan. Hoe bijzonder,super!
    En weer veilig geland.
    Liefs, xxxx

• 15 Mei 2012 - 19:41

Ria:

Wat super dat je dit gedaan hebt, wat een kick geeft dat hè??

• 15 Mei 2012 - 21:13

Jacqueline:

Wow wat een stoere,bijzondere dingen beleven jullie! En wat een leuke foto's. Stoer hoor die parachute sprong. Niets voor mij, ik blijf liever met beide beentjes op de grond, haha. Leuk ook al die mensen die jullie onderweg ontmoeten. We kijken uit naar de volgende foto's. Groetjes J & J

• 17 Mei 2012 - 17:05

Astrid:

Pfff, Sanne, wat een lef heb jij zeg. Gelukkig sta je weer met beide benen op de grond haha. Dit neemt niemand jullie meer af. Nu weer even relaxen hoor, dat is ook beter voor je moeder hahaha. Nee hoor meid, geniet er lekker van.
    Groetjes Astrid

• 18 Mei 2012 - 14:06

Tante Bertieoom Henk:

Hallo Sanne, al weer even geleden dat we reageerden, maar we hebben wel al je verslagen en de prachtige foto,s gelezen en gezien hoor. Geweldig wat jullie allemaal beleven. Kunnen jullie het zelf wel allemaal bijhouden en verwerken? Geniet er maar veel van.In Nederland is het nog steeds geen zomer . Groetjes en tot de volgende keer.