Au! - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Au! - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Au!

Door: wereldreizigersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 December 2011 | Nederland, Sliedrecht

Hallo allemaal!

Hier ben ik weer, het laatste berichtje in 2011 denk ik.
Zo'n anderhalve week geleden hebben Martine en ik ons visum aangevraagd voor Australië en je raadt het nooit.. we worden toegelaten in het down under!;)
Nu komt het voor mn gevoel echt dichtbij.. ik ben al steeds vaker aan het dagdromen na een dagje invallen hihi.
Vandaag ben ik ook al voor mijn inentingen geweest.
- Hepatitis, check!
- DTP, check!
- Buiktyphus, check!
En wat vond ik het nog spannend haha. Maar het is achter de rug en het viel best mee:P.
Het enige waar we nog even voor moeten kijken zijn de malariapillen. Deze zijn nodig in Indonesië, maar hangt van het gebied af, daarvoor moeten we nog maar even langs Margit en Marjolein.

Aan het einde van het jaar eerst nog richting de sneeuw met Ellen, Freek, Tom, Charlotte ,Remco en Anne! Val Thorens om precies te zijn. Wat hebben we het toch slecht:).

Keep up the good life.

Liefs,
Sanne


  • 11 Januari 2012 - 20:58

    Martine:

    Shit! Nog 61 dagen... HELP!

  • 13 Januari 2012 - 15:05

    Sanne:

    59!!!!
    Aaarghh! Ik ga nsnel een to-do list maken!

  • 22 Februari 2012 - 17:26

    Martine:

    Slik... 19 dagen!
    Time flies when you're having fun??

  • 22 Februari 2012 - 17:27

    Martine:

    Hahaha.. KAK! 17 dagen! Bij jou staat de vertrek datum nog op 12 maart...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Backpacken!

Actief sinds 16 Nov. 2011
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 43819

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 03 Februari 2015

Sanne en Wytse op avontuur!

09 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Vietnam

10 Maart 2012 - 17 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie!

Landen bezocht: