De eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: wereldreizigersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hey mates!

Wat is het hier gaaf! Na een lange reis van bijna 40 uur zijn we aangekomen in Sydney, mooimooimooi hier!
Het is hier rond de 25 graden, dus korte broek, hemdje aan en goan. We zijn nu al 3 dagen in Sydney, we hebben een 'I'm free, follow mee tour' gedaan.
Dat is een 3 uur durende tour door Sydney met een gids en je hoeft alleen maar fooi te geven. Dus voor ons al backpackers ideaal natuurlijk, gezien het hier ontzettend duur is.
Niet normaal! Gisteren wezen stappen, voor 2 biertjes betaal je $12,50, dat is dus bijna 5 euro per biertje... Dus geen dronken avonden voor ons:P

Gisteren zijn we naar Bondi Beach geweest, ook schitterend! Tot nu toe eigenlijk alleen maar schitterende dingen gezien. We zitten in Chilli Blue Backpackers hostell, vrij schoon, gratis internet en gratis ontbijt. Bevalt allemaal prima, ook al gezellige (Nederlandse) mensen ontmoet en al heel veel tips gekregen. Ik krijg nu pas echt door wat backpacken eigenlijk is! Maar het is leuk!!

Straks vertrekken we naar de Blue Mountains, hier is het nu 8:30, dus nog heel de dag voor de boeg! Wel heb ik spierpijn en zere kuiten.. niet normaal haha. Zoveel wandelen ben ik nog niet gewend:P Naar de Blue Mountains gaan we met de trein, is ongeveer 2,5 uur.

Nu ga ik ontbijten! Leuk als jullie een reactie achterlaten! Ik wil natuurlijk ook weten hoe het met jullie allemaal gaat;)

Dikke kus en tot schrijfs!!!

Sanne




  • 14 Maart 2012 - 22:03

    Ellen:

    Ah.. Helaas niet zat voor een tientje;)!
    Goed om te horen dat het zo goed gaat!
    Bevallen de wandelschoenen een beetje? Of heb je ze nog niet gebruikt?
    Veel plezier bij de blue mountains.
    Dikke kus

  • 15 Maart 2012 - 06:21

    Ellen:

    Wat klinkt dat goed!! Lekker weer, mooie stad, lekker genieten!! Perfect!! Hier alles nog same same:) Veel plezier!!!

  • 15 Maart 2012 - 06:22

    Ellen :

    Laatste Ellen was van der Meer, zal m'n achternaam er voortaan bij zetten :P

  • 15 Maart 2012 - 07:01

    Klarinda:

    Ha San,
    klinkt echt geweldig. Oh heerlijk dat weer. Nu moet ik je teleurstellen dat het hier vandaag ook 17 graden word en dat in maart. maar de 25 daar zullen we nog wel even moet wachten. Leuk zo die verhalen ben benieuwd naar de volgende. Doe voorzichtig en oh ja een soda bad voor je voeten geeft verlichting bij spierpijn.

    xxx

  • 15 Maart 2012 - 07:39

    Pieter:

    Nou dat klinkt idd allemaal heel spannend!! en dan te bedenken dat dit nog maar het begin is van de avontuurlijke reis.

    Have a great time over there!! xx

  • 15 Maart 2012 - 08:27

    Ria Hagethorn:

    wat geweldig om te horen, ik ben jaloers op je.
    Geniet er maar lekker van !!

  • 15 Maart 2012 - 08:45

    Marloes:

    Sannie.. j!
    ik zal je missen vandaag op mijn balkon in de zon ... maar het is ook wel heel fijn om te horen hoe fijn je het nu al hebt !:) blue mountains klinkt indrukwekkend, ik ben benieuwd!
    xx

  • 15 Maart 2012 - 15:47

    Pap En Mam:

    Alhoewel we geregeld mailen en skypen is het ook erg leuk je reisverslag te lezen.
    Bij ons nu ook heerlijk weer zitten heerlijk in het zonnetje. Eerste dagen zijn super verlopen hè! Ga zo doorxxx

  • 15 Maart 2012 - 16:43

    Astrid:

    Hoi Sanne
    Wat een mooi avontuur, ik blijf je volgen zodat ik daar heerlijk ( samen met je moeder) over kan kleppen.

    meid, geniet er van hoor.

    Groetjes Astrid (collega van je moeder)

  • 15 Maart 2012 - 17:16

    Betsie En Alfons:

    Hier ook een reactie uit het verre oosten ( ha ha)
    Gelukkig een goede reis gehad, wat zul je nog veel meemaken, houdt ons en iedereen maar goed op de hoogte.
    Je hebt het over bier wat duur is, misschien is de whisky wel goed koper.
    Nog heel veel plezier.
    De kemphanen uit wierden.

  • 16 Maart 2012 - 10:09

    Justine:

    Lieve Sanne,

    klinkt allemaal heel goed! Ik heb ook een leuk nieuwtje: ik ga morgen voor 5 dagen (onverwacht en low budget, €220) naar Rio de Janeiro. Dus ook reiskriebels. Heerlijk. Nou meid, blijf schrijven en natuurlijk willen we ook foto's zien he. De eerste van Sidney heb ik van Elze ontvangen. erg mooi! Kus

  • 16 Maart 2012 - 22:08

    Jeroen :

    Haha 5 euro per pils xD , daar hoef ik dus ook niet heen te gaan , is het wel leuk daar , en al een leuke arbiroginal aan de haak geslagen xx

  • 17 Maart 2012 - 18:22

    Adrie En Daan:

    Hoi Sanne

    Fijn dat het goed gaat, we blijven je volgen

    Oom Daan en Adrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Backpacken!

Actief sinds 16 Nov. 2011
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 43811

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 03 Februari 2015

Sanne en Wytse op avontuur!

09 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Vietnam

10 Maart 2012 - 17 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie!

Landen bezocht: