Whale watch! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Whale watch! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Whale watch!

Door: wereldreizigersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 Mei 2012 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hallohallo!

Hier weer een berichtje van de andere kant van de wereld:)

Sinds mijn vorige verslag zijn we op de volgende plakken geweest:
- Lake Wanaka: Een prachtig lake en een prachtig hostel waar we op het terras heerlijk hebben genoten van het uitzicht! Inclusief een wijntje en stokbroodje, jammie!
Ook ben ik een Puzzling World geweest, 1 groot puzzelfestijn, een doolhof en illusieruimtes! Ontzettend grappig om te doen:)

- Queenstown: PARTY!!!
Maar we zijn hier natuurlijk niet om te partyen(A). Vanuit Queenstown zijn we met Dim (een jongen die wie in Australie hebben leren kennen) naar Milford Sound gereden. We hadden een prachtig autootje gehuurd en zijn twee dagen op pad geweest. Milford Sound bestaat uit prachtige fjorden en watervallen! We hadden de auto voor 3 dagen, dus zijn we de derde dag rond gaan rijden, eigenlijk wilden we graag pinguins zien, maar die zaten te ver weg:(

- Christchurch: 1,5 jaar geleden is hier een flinke aardbeving geweest, dit zie je nog steeds. Er is geen stadscentrum, veel nieuwbouw en kapotte huizen. Best heftig om te zien! Hier hebben we bijgetankt en lekker in de hottub gezeten in het hostel!

- Kaikoura: Geweldig! Walvissen gespot, dolfijnen gezien (honderden!), zeehondjes en albatrossen. Erg indrukwekkend en zo blij als een klein kind hihi. Dat is wel aan de foto's te zien!

Morgen reizen we weer terug naar Christchurch om overmorgen naar Sydney te vliegen. Daar zijn we dan nog 5 dagen en dan is het tijd voor Bangkok!! Zin in:D

Tot snel lieve mensen!

XxX

• 28 Mei 2012 - 13:33

Nathasja:

Hoi Sanne,

Wat een te gekke reis maak je! We hebben de fotos gezien maar nog niet alle verslagen gelezen...dat komt nog. Vanochtend even op de koffie geweest bij je ouders. Je hebt al veel gedaan en mooie dingen gezien, groot gelijk er zijn zoveel mooie plekjes op de wereld. Heel veel reisplezier, groeten van Arjan Nathasja Jeffrey.

• 29 Mei 2012 - 06:54

Marloes:

Haaj San,
    wat leuk, al die dolfijnen en zeehondjes! super :)
    mooie foto's werderom hoor. er zitten foto's tussen, dat lijkenm wel gewoon van die windows wallpapers, mooi hoor!
    ik zal eens even op je facebookberichtje gaan reageren straks in mijn tussuur :-D
    xx

• 29 Mei 2012 - 15:30

Elze:

Can you speak WWHAAAALLLE? (Quote uit de film Nemo)

Hey mate veranderen naar: Sawadeka!

x

• 30 Mei 2012 - 16:02

Astrid:

Hoi Sanne, wat is het daar toch schitterend, leuk om al die foto's te bekijken en je verhalen te lezen. Bangkok heeft vermoedelijk weer een hele andere sfeer, geweldig om mee te maken. Het is toch geweldig dat je dit allemaal mee mag maken, super. Blijf genieten hoor. Groetjes Astrid

• 30 Mei 2012 - 17:56

Lia O:

Hoi Sanne wat genieten jullie, super! te gek om mee te genieten.
    Als ik het goed heb zijn jullie nu in Sydney, en dan naar Bangkok, heel veel plezier samen.
    liefs Lia.

• 31 Mei 2012 - 16:30

Alfons En Betsie:

Dag Sanne,hier een groet uit Wierden.jullie hebben het wel naar jullie zin daar.wat gaat de tijd snel,geniet nog lekker in indonesie het is zo weer augustus.Zaterdag gaan wij naar sliedrecht,drinken wij een dikke borrel op jullie.nou lieve sanne heel veel plezier en kijk goed uit .veel liefs van ons hier.