Nog 117 dagen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Nog 117 dagen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Nog 117 dagen!

Door: wereldreizigersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 November 2011 | Nederland, Breda

Hallo allemaal,

om alvast met de voorpret te beginnen heb ik een waarbenjij.nu aangemaakt. Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van de voorbereidingen en over 120 dagen is hier natuurlijk te lezen hoe onze vlucht van heeeel veel uur is geweest!

Voor de mensen die het nog niet weten (wat ik me haast niet kan voorstellen haha): ik ga samen met Martine Maas 5 maanden en 1 week op reis! Bij het kopje: 'Reis'. Is hier meer over te lezen.

Tot de volgende blog!

Liefs,
Sanne


  • 16 November 2011 - 13:55

    Lia En Willem.:

    Hoe leuk is dat!!! Het eerste bericht van onze avontuurlijke dochter. Zo kunnen we je goed volgen.Wat lijkt het zo al dichtbij. Brrrrr. Maar toch ook heel gaaf. Dikke kus van ons.

  • 16 November 2011 - 18:29

    Martine:

    Ooooh Sannie want ben je toch de bomb! :)

  • 17 November 2011 - 14:01

    Marie-Claire:

    Hee chick!!
    Wat super gaaf dat je al een site hebt aangemaakt.. haha! Lekker enthousiast.. Maaaaaruhhh even een zakelijke vraag ;)!
    Super vet dat ik in je "reis" sta.. :D:D! Alleen ik ben wel op 24 juni weer terug in Nederland.. Maar dan heeft "tot slot" mij opzoeken weinig zin :(! Dus.. Hoe gaan we dit oplossen;)! Zou het namelijk wel echt supervet vinden als jullie langs Indonesie komen (maar het moet wel in jullie reis passen....)
    xxx

  • 20 November 2011 - 17:18

    Sanne:

    @Marie-Claire: Heej!
    Oh dat wisten we niet!!! Dan gaan we daar een oplossing voor zoeken:D Want we zouden eerst naar Indonesië kunnen komen en daarna Thailand bekijken! Ik zal eens even met Martine overleggen;) Misschien van te voren nog eens een drankje doen?:D
    X Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Backpacken!

Actief sinds 16 Nov. 2011
Verslag gelezen: 561
Totaal aantal bezoekers 43774

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 03 Februari 2015

Sanne en Wytse op avontuur!

09 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Vietnam

10 Maart 2012 - 17 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie!

Landen bezocht: