Genieten! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Genieten! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Genieten!

Door: wereldreizigersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 Maart 2012 | Australië, Byron Bay

Hi mates!

De eerste week zit er alweer op, wat is het hier genieten! Zoveel moois heb ik nog nooit in 1 week gezien!
Voordat ik ga vertellen over mn laatste belevenissen, allemaal bedankt voor de vele gezellige en leuke berichtjes! Het is leuk om te zien dat jullie me volgen:) Dus: blijf doen! Hihi.

Afgelopen donderdag zijn we vertrokken naar de Blue Mountains! Prachtig, inmens groot en uitgestrekt! Verschillende wandelingen gemaakt, naar de 'Three sisters' met Peggy (een Taiwanees meisje) en de dag ernaar naar Scenic World met Cathy (een duits meisje). Goed voor ons Engels haha.
Ik zal er wat foto's opzetten, het was prachtig!

We zijn gebleven tot zaterdag, zaterdags zijn we opgehaald door Ramon. We hebben een rideshare (iemand op internet geeft aan waar hij naartoe gaat en jij kunt met hem/haar meerijden, zodat de benzinekosten gedeeld kunnen worden)geregeld via gumtree.com.au. Een gezellige Nederlandse jongen uit Utrecht. Hij kon gelukkig ook goed rijden. We hebben met hem 3 dagen in de auto gezetten, zo'n 800 km afgelegd en veel mooie plaatsjes stranden gezien (o.a. Taree, Bellingen, Coffs Harbour. En wat boften we haha, hij had een tentje, dus we hebben een slaapzak van 9 euro gekocht en lekker in dat tentje geslapen! Nja lekker... eerder lekker goedkoop ghehe. Echt lekker lag het niet.

Nu zijn we in Byron Bay en hebben we een tour naar Fraser Island geboekt. 3 dagen en 2 nachten in een 4WD rondtuffen op het eiland en wederom weer kamperen! (Start op 26 maart)

Morgen gaan we een dagje chillebillen, lekker opt strand, want bruin zullen we worden!!

Ik ga er nu wat foto's opzetten, want foto's zeggen meer dan woorden:)

Dikke kus en tot schrijfs!

Sanne/Seni/Sana/Senna.. Ze maken er vanalles van hier:P

• 19 Maart 2012 - 09:06

Tante Bertie/oomHenk:

Hoi Sanne,

heel erg leuk je verhalen te horen.
    Fijn dat je zo lekker geniet van al het moois daar. Maar om nou helemaal daar heen te reizen om een Utrechtse jongen te ontmoeten gaat toch wel een beetje ver vindt je niet?
    Mooie foto's ook hoor.
    Goede reis verder en blijf heerlijk genieten.
    (groetjes aan je reisvriendin

• 19 Maart 2012 - 09:06

Tante Bertie/oomHenk:

Hoi Sanne,

heel erg leuk je verhalen te horen.
    Mooie foto's ook hoor.
    Goede reis verder en blijf heerlijk genieten.
    (groetjes aan je reisvriendin

• 19 Maart 2012 - 09:08

Marloes:

Leuk zo elke keer die verslagen en wat foto's. Jammer dat uploaden dan zo lang duurt... maar des te meer kun je nog laten zien als je thuis komt! dat wordt een gezellige foto-kijk-dag ;-)
    Lekker genieten morgen van de zon en rust, af en toe moet je ook weekend houden he, zo tussen al die mooie tripjes door!
    Geniet-ze morgen
    xx

• 19 Maart 2012 - 14:53

Jacqueline:

Hi mate(op z'n Aussies), leuk om te horen dat alles goed gaat en je zo veel mooie dingen ziet. Leuke foto's we kijken uit naar je volgende foto's. Geniet lekker van het zonnetje, hier is ie er wel maar nog iets te fris! No worries.
    groetjes, Jan & Jacqueline

• 20 Maart 2012 - 07:07

Paps En Mams:

Heey lieffie,

Wat een mooie foto's staan er weer bij,ik geloof graag dat je al heel veel moois hebt gezien. We genieten mee.
    Dikke knuffel. xxxxx

• 20 Maart 2012 - 08:05

Mariken:

Heee! Leuk om alles zo te lezen, en vooral heel veel te herkennen :) Super gaaf! En geloof mij je gaat nog veeeel meer mooie dingen tegen komen!! En fraser island geboekt.. Helemaal super gaaf! Geniet ervan dames!! xx

• 20 Maart 2012 - 08:08

Elze:

Echt geweldig sanne! We leven zeker met je, blijven posten :-) Inmiddels lig je lekker op het strand waarschijnlijk en zijn wij heerlijk aan het buffelen hier.
    XOXO

• 20 Maart 2012 - 09:34

Ellen Van Der Meer:

Klinkt perfect!! Al je eerste kangaroes gezien?:) Hier is de lente begonnen!
    X

• 24 Maart 2012 - 12:43

Suz:

hey sannie! Klinkt goed allemaal, wat hebben jullie al veel gedaan! Dat was zeker heerlijk wakker worden na een nachtje op de grond te hebben gelegen;) hihi
    Foto's zien er prachtig uit! Genietse! liefs suz