Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland!

Door: wereldreizigersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Mei 2012 | Nieuw Zeeland, Taupo

Kia Ora!

We zijn in Nieuw-Zeeland!! Na Alice Springs zijn we met de trein naar Adelaide gereisd, daarna met de greyhound naar Melbourne. Wat een leuke stad is dat! Allemaal hippe winkeltjes in klein gezellige straatjes:) Helaas hebben we de Great Ocean Road moeten skippen.. Een goed excuus om nog eens terug te gaan naar Australie haha. Op 1 mei zijn we naar Nieuw-Zeeland gevlogen en de eerste paar dagen doorgebracht in Auckland. Ik was daar nog niet heel erg onder de indruk, het is gewoon weer een stad.. maar zodra we in de skytower waren geweest en ik het mooie uitzicht zag, zag ik pas het echte mooie NZ! En daarvan was ik wel onder de indruk, wat een gaaf land!!
Eerst een paar dagen in Auckland vertoeft (Lees: warme kleren gekocht want het is hier koud!! Op het Zuider-eiland vriest het nu al.. aargghhh!) en gezellig met Frank en Franzi naar het museum geweest en wezen stappen! Ook Melvin en Lisa weer gezien! Ondertussen zijn we gestart met onze kiwi-tour! Een hop-on en hop-off bus, onze gids heet Steve.

Dag 1: De Cathedral Cove gezien na een korte wandeling, daarna met zn allen ge-bbqt (gratis voor ons! Wij waren de helpers haha)

Dag 2:
Abseilen, flying-foxen en tuben in een grottenstelsel van 5,5 km! Wat was dat gaaf! Wel koud haha, we zaten 60 meter diep en het water was wel 7 graden, heerlijk:D Ondertussen een hoop gezellige mensen ontmoet, daar zijn we savonds mee wezen poolen. Vanaf nu reizen we een soort van samen, omdat wij onze hostels zelf boeken (Normaal doet Steve dat), maar dat is een stuk duurder!

Ik heb al veel meer meegemaakt maar mn internettijd is om haha. Dus meer verhalen in mijn volgende blog!!

Dikke kus,
Sanne

  • 08 Mei 2012 - 05:38

    Jantine:

    Wauw Sanne wat ben ik jaloers!! Wij hebben zaterdag de broer van Tim uitgezwaaid voor zijn wereldreis!! Nu begin ik ook maar met aftellen voor Australie in december haha.. Have fun meis!! xxxx

  • 08 Mei 2012 - 06:25

    Willem En Lia:

    Joepie een nieuw reisverslag,wat hebben we daar naar uitgekeken. Het is daar helemaal niet verkeerd zo te lezen.Jullie komen wel terug hor!
    Veel plezier en een dikke knuffel.

  • 08 Mei 2012 - 06:36

    Marloes:

    wouw, wat kom jij op mooie plekken! (als ik die foto's opfacebook zie en je foto hier) ik dacht dat nieuw zeeland saaier zou zijn ! geluksvogel! :)
    wat betreft het weer... het is hier hetzelfde weer als bij jullie, alleen regent het er nog hard bij! dat is misschien een kleine troost
    xx

  • 08 Mei 2012 - 09:32

    Margon:

    Ha Sanne leuk weer een verslag, had niet gerealiseerd dat ze daar ook winter hebben ;)
    Succes met het volgende deel en idd hier mis je nx wat t weer betreft...

    Dikke kus
    Margon

  • 08 Mei 2012 - 14:14

    Elze:

    Kiwi whaaat, kiwi....
    Ik heb een opdracht voor jullie dames deze nieuw-zeeland reis: leer de all blacks haka!
    Have fun! xoxo

  • 08 Mei 2012 - 16:21

    Alfons En Betsie:

    Dag Sanne,hier een berichtje uit wierden,hier is alles wel rustig.Alfons is nu hardlopen vanavond gaan wij naar mijn moeder,ben een paar weken niet geweest ik betsie heb de griep gehad,gaat nu wel weer.Sanne wil jij alfons een blikje bier meenemen hij spaart die.wij rekenen als je thuis komt wel af.wij wensen jullie nog veel plezier.de kempies.

  • 09 Mei 2012 - 09:15

    Daan En A3:

    Hoi Sanne
    Veel plezier

  • 09 Mei 2012 - 20:42

    Astrid:

    Hoi Sanne. Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje jaloers, misschien moet ik als 50 jarige ook maar eens naar down under gaan. Alleen ga ik niet afzakken in grotten en dergelijke haha. Wat een heerlijke tijd heb je daar. meid geniet lekker daar en ik geniet in het regenachtige nederland heerlijk mee

    Groetjes Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Backpacken!

Actief sinds 16 Nov. 2011
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 43778

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 03 Februari 2015

Sanne en Wytse op avontuur!

09 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Vietnam

10 Maart 2012 - 17 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie!

Landen bezocht: