Vervolg van onze kiwi-tour - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Vervolg van onze kiwi-tour - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Vervolg van onze kiwi-tour

Door: wereldreizigersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 Mei 2012 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Kia Ora,

Bedankt voor al jullie lieve reacties! Het doet me echt heel veel dat iedereen zo meeleeft en mijn verhalen leest.. ik denk aan jullie!

Na mn supergave ervaring van mn skydive in Abel Tasman heb ik ondertussen de Pancakerocks gezien in Punakaiki en een gezellig themafeestje gehad! Het thema was ' P' , je kon dus van alles zijn zolang het maar met de 'P' begint. En wat waren Martine en ik...?

.. een 'P'air of socks...!! Haha. Origineel he? Na het gezellige feestje hebben we in een caravan geslapen.. er was te weinig plek in het hostel hihi.

De dag erna zijn we op de Franz Joseph gletsjer geweest. De foto's zeggen genoeg, het was weer ontzettend bijzonder!

De komende dagen zijn we in Lake Wanaka, Queenstown, Christchurch en Kaikoura. Hopelijk krijgen we in Kaikoura walvissen te zien.. :)

Tot schrijfs!

X Sanne

• 20 Mei 2012 - 08:43

Kim:

Hey Sanne,
    Leuk stukje weer!! en wat een mooie foto's!! Ben benieuwd hoe Christchurch je gaat bevallen, een jaar na de aardbeving. Ik hoop voor je dat het museum er nog steeds staat en de botanical garden open is, die zijn ehct de moeite waard.
    Veel plezier verder!!
    Liefs je oud collegaatje Kim

• 20 Mei 2012 - 10:58

Margon:

Ha Sanne

Wat een geweldige mooie foto's weer! Je maakt echt alles mee, ben wel jaloers op je caravan :)

Tot t volgende reisverslag
    xxx

• 21 Mei 2012 - 11:06

Justine:

Hoi Sanne,

Wat geweldig allemaal!
    Ik zie wel dat het klimaat in Kaikoura vandaag op dat van NL lijkt: wij hebben hier vandaag 24 graden, en ook in Kaikoura. Ja ja, het zal wel heeeeeel anders aanvoelen, maar eindelijk is het hier ook lekker! Leuk hoor al die acties die je daar doet! Nou meis, geniet nog lekker volop! En blijven schrijven en foto's plaatsen. Hartstikke leuk om je zo te volgen!

Dikke zoen!