Heaps fun! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Heaps fun! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Heaps fun!

Door: wereldreizigersanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 April 2012 | Australië, Airlie Beach

Hallo allemaal!

Alweer bijna een week geleden sinds mijn laatste berichtje.. Tijd om weer eens verslag uit te brengen!
Ik zal het puntsgewijs doen, na Fraser hebben we een aantal dingen gedaan:

31-3, Scooteroo! Wat was dat leuk! Een tocht op een motor (eigenlijk een scooter, ssst:P)een supermooie zonsondergang gezien! We gingen gemiddeld 60 km/u, dat was goed te doen! Foto's volgen nog:) Nog steeds problemen met USB-sticks en Memorycards..:(

01-4, Surfen! Wouw, ook al zo'n gave ervaring! We zijn met Antje, Tina en Jennifer wezen surfen, dat zijn de meiden op de foto! Af en toe een flinke smakker gemaakt ghehe, dat heet nose-diving. Als je voelt dat je wordt 'gelift' door de golf moet je op je board gaan staan. Maar... bij mij ging de neus van mn board richting de bodem, dus je voelt hem al aankomen, een flinke salto onder water, al je holtes vol met zeewater hahah. Heeerlijk gevoel:P Maar ik heb 1 keer gestaan en dat was supergaaf!

Daarna zijn we vertrokken naar Airlie Beach met de nachtbus, zo'n 9 uur gereden en toen we uitstapten zaten we weer in een hele andere omgeving! Heel erg tropisch is het hier, het doet me aan Martinique denken. Het is weer prachtig! Vanaf hier hebben we onze dagtrip geboekt naar de Whitsunday eilanden.

04-4, Ocean Rafting! Wat een topdag! We werden om 9.00 's ochtends opgehaald en vertrokken om 10.00 met de boot. We hadden twee geweldige 'schippers' lachen gieren brullen haha. Elke rots leek volgens Will op een tiet of een penis.. hij heeft iedereens zonnebril gepoetst, grapjes gemaakt alsof zn leven ervanaf hing en ons ondergegooid met visvoer toen we aan het snorkelen waren! (Lees: Opgegeten worden door bijna 100 vissen waarbij 1 heeeele grote, kei-eng haha) Hij heeft ons een zeer leuke dag bezorgd!
De stranden waren echt schitterend. De Whitsunday eilanden bestonden vroeger nog niet, het zijn continentale eilanden.
De foto's zijn schitterend:) In het echt is het nog mooier!

Vandaag hebben we een chilldagje, straks gaan we denk ik nog even naar de lagoon. Dat is een groot gratis 'zwembad'. Er mag namelijk niet in zee gezwommen worden, teveel enge beesten!!

Liefs en alvast een fijne Pasen!

Sanne

• 06 April 2012 - 09:21

Marloes:

meisje meisje wat maak jij een hoop mooie dingen mee ! superleuk!! en goeie foto's zeg :)
    x

• 06 April 2012 - 15:50

Daniëla:

Hee meis!

Wat genieten jullie zeg, het straalt er vanaf!
    Ontzettend mooie foto's en avonturen zo te zien...
    Blijf vooral genieten! Laten we een keer een skypedate plannen!

Dikke Kus, ook voor Martine!

• 10 April 2012 - 07:23

Kim :

Hey Sanne,

Leuke verhalen weer hoor!! en mooie foto's.
    Geniet nog lekker van je tijd daar.

Groetjes van je oud collega van de ikea

• 10 April 2012 - 09:25

Elze:

Zooo gaaf sanne, echt helemaal geweldig en de fotos zijn ook zo mooi!

Pfff wat jij in een week doet, weet je het zelf allemaal nog wel?! hahaha. Genieten, genieten en lekker gek doen.

Zelf zojuist teruggekomen uit Abu Dhabi en dan ben je echt back to reality met grijs regenachtig weer ole :-)

• 10 April 2012 - 13:11

Ruud 1:

Wow, wat een land! Geniet van je trip, want het is waar: time flies when you're having fun!

• 10 April 2012 - 20:53

Justine:

Hey meis, nou ik net uit Marbella, ook lekker! Wat een mooie pics, alhoewel je nu nog wel een beetje witjes bent...Goed smeren he chica! Fijn ook dat het niet al te lange verslagen zijn, dat leest wel prettig. Heel veel fun nog samen met Martine!

kusjus

• 12 April 2012 - 10:29

Lia Oorschot:

Wat een supergave foto's, wat zullen jullie genieten, erg leuk om te zien.
    vandaag hoorde ik van Lia dat jullie gaan duiken, ben benieuwd hoe dat is.
    Veel plezier samen. Liefs Lia.
    Psje, het weer wordt hier langzaam aan
    warmer wat erg aangenaam is. Alles goed verder.

• 13 April 2012 - 13:25

Tante Bertie/ome Hen:

Hallo meiden,

wat een mooie foto's krijgen we te zien. Het maakt wel een beetje jaloers hoor, want hier is het weer niet zo bijzonder. Sanne je ziet er gelukkig heel gelukkig uit, het is te zien dat je erg geniet van je reis. Ik zie zowaar af en toe ook nog gezond eten voorbij gaan. In de familie gaat alles z'n gangetje, geen bijzonderheden dus.
    Veel liefs, heel veel plezier en goed op jezelf blijven passen hoor.
    Groetjes

• 14 April 2012 - 16:50

Alfons Betsie:

Hier een berichtje uit Texel.wij hebben het heel erg gezellig met z,n viertjes.wij wensen jullie veel plezier in het verre australie..veel liefs en knuffels uit Texel.

• 19 April 2012 - 17:58

Daphne Meyer:

Wat een ontzettend leuke foto's! Ik voel gewoon de gezellige sfeer en de warmte. Heerlijk, geniet ervan meid!